سفارش تبلیغ
صبا ویژن



دل فوتبال برای تو تنگ می شود. - التپه ، دیار خاطره ها

   

 

پیغام کاسیاس برای ویا:

دل فوتبال برای تو تنگ می شود.

داوید ویا، ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا روز پنجشنبه و درجریان دیدار تیمش مقابل السد قطر  در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان دچار مصدومیت شد و بلافاصله به اسپانیا بازگردانده شد. ویا ساعت 18 بعدازظهر روز جمعه به وقت اروپای مرکزی به بارسلونا رسید. او از ژاپن به فرانکفورت و از آنجا به بارسلونا منتقل شد. تعدادی از هواداران بارسلونا در مقابل دربهای ورودی کلینیک تجمع کرده بودند تا از او استقبال کنند واین درحالی بود که ویا روی برانکارد دراز کشیده بود. ویا درحالی وارد فرودگاه ال پرات بارسلونا شد که پروازش با یک ساعت تاخیر به زمین نشست و پدرش بی صبرانه انتظار او را می کشید. انتظار می رود که داوید ویا روز یکشنبه در بارسلونا زیر تیغ جراحی برود و دوران مصدومیت او بین 4 تا 5 ماه برآورد شده است و بدین ترتیب حضور یا عدم حضور او در رقابتهای یورو 2012 در پس پرده ای از ابهام است.

قرار است که دکتر رامون کوگات، قوزک شکسته پای ویا را جراحی کند. این عمل جراحی که پیش از این قرار بود در روزهای شنبه یا یکشنبه انجام شود، به روز یکشنبه یا دوشنبه موکول شده، چرا که قوزک پای او همچنان به شدت متورم است. دکتر کوگات، ترجیح می دهد تا هنوز درمورد شدت مصدومیت ویا صحبتی نکند: (( تورم این مصدومیت، ساعات طولانی سفر و استرس بازیکنان ، مانع از آن می شود که الان در این باره اظهارنظر کنم. همه چیز آماده است تا داوید ویا، ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا زیر تیغ جراحی برود.))

.می­توانگفت این یک حادثه معمولی و قابل پیش بینی است که ممکن است برای هر ورزشکار حرفه ای اتفاق بیفتد. نکته مهم و پند آموز در این اتفاق پیام ایگر کاسیاس دروازه­بان تیم رقیب برای داوید ویاست.  ایکر کاسیاس کاپیتان تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید ، پیغام روحیه بخشی برای داوید ویا ارسال کرده است

کاسیاس برای روحیه دادن به ویا در صفحه توئیترش نوشت:

 (( این پیغامی روحیه بخش برای یک هم تیمی و یک دوست خوب مثل «ال گواخه» است. امیدواریم که خیلی زود خوب شوی ستاره. فراتر از تمام رنگهایی که از آنها دفاع می کنیم، دوستی قرار دارد و تو دوست منی. تو را در آغوش می گیرم و با وجودی که با توحرف زدم، از اینجا برایت آرزوی بهبود زود هنگام دارم. فوتبال  دلش برای تو تنگ می شود.)) 

برگرفته از سایت گل 

 



نویسنده » فرشاد محمدی » ساعت 1:9 عصر روز شنبه 90 آذر 26